Η KSM HR για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά για εταιρία εναλλακτικού παρόχου ενέργειας,
Υπαλλήλους Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών

Στις αρμοδιότητες της θέσης περιλαμβάνονται:

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων από υφιστάμενο πελατολόγιο
  • Παροχή πληροφοριών στους πελάτες γύρω από τους λογαριασμούς τους και τα προγράμματα τους
  • Διαχείριση αιτημάτων πελατών και ενημέρωση τους με σαφείς πληροφορίες και πρακτικές λύσεις
  • Διαχείριση παραπόνων πελατών

Προφίλ  υποψηφίων:

  • Απόφοιτοι ΑΕΙ/ΑΤΕΙ
  • Καλή γνώση αγγλικών
  • Εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών ή σε τηλεφωνικό κέντρο θα εκτιμηθεί
  • Επικοινωνιακές ικανότητες, ευγένεια, ευελιξία
  • Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ, MS Office
  • Προσανατολισμός στην αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών

Παρέχονται:

  • Εργασία πλήρους απασχόλησης
  • Κυλιόμενες βάρδιες
  • Μισθός αναλόγως εμπειρίας και προσόντων
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας με δυνατότητες εξέλιξης, και δυνατότητα τηλεργασίας
  • Εύκολη πρόσβαση (πλησίον Μετρό)
  • Τόπος εργασίας: Άγιος Δημήτριος

 

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.

Recommended Posts