Η εταιρεία:
Ένας από τους κορυφαίους ηλεκτρικούς λιανοπωλητές στην Ελλάδα. Η αλυσίδα σήμερα λειτουργεί 96 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, απασχολώντας πάνω από 2000 άτομα προσωπικό.
Περιγραφή θέσης:
Τεχνική υποστήριξη και καθοδήγηση σε πελάτες, σχετικά με συσκευές Τεχνολογίας (Desktops, Laptops, Εκτυπωτές, Κινητά, Tablets, Smart TVs), μέσω τηλεφώνου, Email, Webchat & Social Media, με στόχο την απομακρυσμένη επίλυση του εκάστοτε προβλήματος/αιτήματος.
Απαιτούμενα προσόντα:
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
• Τεχνικές γνώσεις σε τεχνολογίες Computing και Printing
• Τεχνικές γνώσεις λειτουργικών συστημάτων Windows και Android OS
• Τεχνικές γνώσεις Internet και Networking
• Άνεση στην επικοινωνία και άριστη χρήση προφορικού και γραπτού λόγου
Επιθυμητά προσόντα:
• Προϋπηρεσία σε παρόμοια θέση (Helpdesk ή Technical Support)
• Πτυχίο τεχνολογικής κατεύθυνσης
• Τεχνικές γνώσεις συσκευών Apple και εμπειρία στο setup και τη χρήση OS
• Smart TV setup και troubleshooting
• Γενικές προϊοντικές γνώσεις (Ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές)
H εταιρεία προσφέρει:
• Συνεχή εκπαίδευση σε νέες τεχνολογίες
• Σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης
• Δυναμικό σχήμα bonus βάσει επίτευξης στόχων
• Ομαδική ασφάλιση
• Εκπτώσεις στα προϊόντα της εταιρείας
• Νέος, υπερσύγχρονος και ευχάριστος χώρος εργασίας
• Δράσεις wellbeing
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση βιογραφικών σημειωμάτων