Η KSM HR για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά για πλήρη απασχόληση στην περιοχή της Αθήνας:
Υπεύθυνο Πωλήσεων & Ανάπτυξης Δικτύου

Ο πελάτης: Εμπορική-τεχνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της θέρμανσης, με παρουσία στον χώρο για πάνω από 40 χρόνια και ηγετική θέση στην αγορά. Διαθέτει ένα ταχύτατα αναπτυσσόμενο δίκτυο πωλήσεων στην ελληνική αλλά και διεθνή αγορά.

Περιγραφή θέσης

Ο υποψήφιος που θα επιλεγεί θα συμμετέχει στην οργάνωση, στον συντονισμό και στην εφαρμογή των ενεργειών του τμήματος πωλήσεων. Θα είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη νέων προιόντων και θα διευθύνει τις ενέργειες marketing.

Στόχος του νέου συναδέλφου θα είναι να προωθήσει και να επεκτείνει την εμπορική δραστηριότητα της εταιρείας, εδραιώνοντας περαιτέρω τη θέση της στην ελληνική αγορά.

 

Βασικές αρμοδιότητες:

  • Ανάπτυξη και εφαρμογή εμπορικής στρατηγικής βάσει των ετήσιων στόχων του ομίλου.
  • Παρακολούθηση και έρευνα των αναγκών της αγοράς και δημιουργία επιχειρηματικών προτάσεων σχετικά με εμπορικές ευκαιρίες.
  • Κατανόηση των αναγκών του υφιστάμενου πελατολογίου και διασφάλιση της κάλυψής τους.
  • Υπεύθυνος για την ανάπτυξη του πελατολογίου.
  • Διαχείριση σχέσεων νέων και υφιστάμενων πελατών.
  • Συνεργασία και συντονισμός διαφορετικών τμημάτων (Marketing, Πωλήσεις, Εξυπηρέτηση πελατών, κ.λ.π.).
  • Δημιουργία και διατήρηση επικερδών συμπράξεων με βασικούς ενδιαφερόμενους.
  • Παρακολούθηση της απόδοσης των εμπορικών δραστηριοτήτων και δημιουργία αναφορών προς τη Διοίκηση.
  • Βοήθεια στον καθορισμό των οικονομικών στόχων και την ανάπτυξη και παρακολούθηση του προϋπολογισμού.
  • Έρευνα αγοράς και ανάπτυξη νέων προιόντων σύμφωνα με τις ανάγκες της αγοράς.

 

Απαραίτητη εμπειρία και γνώσεις:

  • Πτυχίο με τεχνολογική ή οικονομική κατεύθυνση. Μεταπτυχιακός τίτλος σε αντίστοιχους τομείς ή τομείς Marketing/ Management θα εκτιμηθεί.
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών σε παρόμοιες θέσεις εργασίας.
  • Καλή γνώση αγγλικών, ιδανικά επιπέδου Proficiency.
  • Πτυχίο δεύτερης γλώσσας επιθυμητό.
  • Εμπειρία σε πολύ καλά μηχανογραφημένα περιβάλλοντα με άριστη γνώση MS Office και ειδικά Advanced Excel, εμπειρία σύγχρονου περιβάλλοντος ERP – CRM (Entersoft), reporting tools και χρήση internet.
  • Κατανόηση σε βάθος των μεθόδων και της ανάλυσης έρευνας αγοράς.
  • Πολύ καλή γνώση της υποβολής εκθέσεων απόδοσης και των χρηματοοικονομικών διαδικασιών/διαδικασιών κατάρτισης προϋπολογισμού.
  • Εμπορική συνείδηση σε συνδυασμό με στρατηγική νοοτροπία.
  • Εξαιρετικές ηγετικές και οργανωτικές δεξιότητες.
  • Εξαιρετικές δεξιότητες στην επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις.
  • Κάτοχος άδειας οδήγησης.
  • Ευχάριστη προσωπικότητα με πάθος για σκληρή εργασία σε οργανωμένο, απαιτητικό, αναπτυσσόμενο περιβάλλον, με έμφαση στο αποτέλεσμα.

 

Η εταιρεία παρέχει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας.
  • Συνεχή εκπαίδευση και επιμόρφωση.

 

 

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.

Recommended Posts