Η KSM HR, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά
Υπάλληλο τμήματος προμηθειών
Οι αρμοδιότητες του ρόλου ανάμεσα σε άλλες:
- Η οργάνωση και συγκέντρωση των υποβαλλομένων αιτημάτων, η επεξεργασία και κατάρτιση του ετήσιου προγράμματος προμηθειών, ως και η υποβολή του για έγκριση αρμοδίως.
- Η διενέργεια διαδικασιών ανάθεσης και διαγωνιστικών διαδικασιών, αυτόνομα ή σε συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες, σύμφωνα με τη κείμενη νομοθεσία.
- Ο έλεγχος και η παραλαβή των προμηθευομένων ειδών
- Η παρακολούθηση εκτελέσεως του προγράμματος προμηθειών και η υποβολή των σχετικών απολογιστικών στοιχείων.
- Η διαφύλαξη των εγγυητικών επιστολών συμμετοχής σε διαγωνισμό και εγγυητικών επιστολών καλής εκτελέσεως και η επιστροφή τους
- Η παρακολούθηση και έλεγχος των συμβάσεων προμηθειών και υπηρεσιών και τήρηση αρχείων
- Παρακολούθηση των υποχρεώσεων του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων εντός της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και Ανθρωπίνου Δυναμικού
Προφίλ:
- Αντίστοιχη προϋπηρεσία – τουλάχιστον 3 έτη- ιδιαίτερα με διαγωνισμούς δημοσίου
- Άριστη χρήση της αγγλικής γλώσσας
- Πολύ καλή χρήση Η/Υ, e-mail tools, προγραμμάτων MS, Outlook
- Οργανωτικές Ικανότητες
- Επικοινωνιακός και συνεργάσιμος χαρακτήρας
- Ικανότητα διαπραγμάτευσης και διατήρησης σχέσεων δικτύωσης
- Ορθή κρίση και ικανότητα λήψης βέλτιστων αποφάσεων
Ο/η κατάλληλος/η υποψήφιος/α, θα έχει τη δυνατότητα να εργαστεί σε έναν οργανισμό καινοτόμο, φορέα εξωστρέφειας.
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.