H KSM Human Resources για λογαριασμό πελάτη της, δικηγορικού γραφείου στο κέντρο της Αθήνας, αναζητά
Υπάλληλο Γραμματειακής Υποστήριξης (Back Office)

Αρμοδιότητες: 

  • Παροχή γραμματειακής υποστήριξης στη νομική ομάδα του τμήματος ληξιπρόθεσμων οφειλών, συντονισμός εργασιών
  • Επικοινωνία με πελάτες (όμιλος πετρελαιοειδών),διαχείριση τηλεφώνου/ φυσικής & ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Τήρηση και επεξεργασία φυσικού και ηλεκτρονικού αρχείου πελατών
  • Καταχωρήσεις νομικών ενεργειών και άλλων δεδομένων στα μηχανογραφικά συστήματα της εταιρίας
  • Δημιουργία/σύνταξη εγγράφων και αναφορών, αρχειοθέτηση φυσικών φακέλων
  • Εξωτερικές εργασίες (μετάβαση σε δικαστήρια/δημόσιες υπηρεσίες/Τράπεζες/Δ.Σ.Α. κλπ) όταν αυτό απαιτείται

Προφίλ υποψηφίων: 

  • Απόφοιτος/η  ΑΕΙ/ΑΤΕΙ
  • Προϋπηρεσία 3 ετών τουλάχιστον σε δικηγορικό γραφείο ή σε θέση γραμματειακής υποστήριξης/ back office
  • Καλή γνώση χειρισμού H/Y, εφαρμογές MS Office με έμφαση στο Excel
  • Ικανότητες διαχείρισης χρόνου και οργάνωσης
  • Ευφράδεια στον προφορικό και γραπτό λόγο, άνεση στην επικοινωνία
  • Απαραίτητη η δυνατότητα εξ αποστάσεως εργασίας όταν απαιτείται
  • Ευγένεια, προθυμία, πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας   ​

Παρέχεται: 

  • Πλήρης απασχόληση
  • Σταθερό ωράριο εργασίας, δυνατότητα για τηλεργασία
  • Εκπαίδευση
  • Εξαιρετικό και σταθερό επαγγελματικό περιβάλλον, ομαδικό κλίμα εργασίας

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.

Η αγγελία αυτή δεν είναι πλέον διαθέσιμη. Δείτε τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας πατώντας στο παρακάτω κουμπί.

Recommended Posts