Η KSM Human Resources για λογαριασμό γνωστής μεσιτικής εταιρείας στο κέντρο της Αθήνας, αναζητά
Υπάλληλο γραφείου για Data Entry

Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες 360⁰ καθοδηγώντας τους πελάτες της απ’ όλα τα στάδια πωλήσεων ακινήτων, ανακαινίσεων/ αναπτυξιακών προγραμμάτων, διαχείρισης μετά την πώληση, καθώς και νομικές, συμβολαιογραφικές, λογιστικές και αρχιτεκτονικές/ μηχανικές λύσεις για κάθε είδους περίπτωση και συναλλαγή στον ελληνικό τομέα ακινήτων.

Καθήκοντα:

  • Καταχώρηση αγγελιών / δεδομένων στο σύστημα μηχανογράφησης του γραφείου
  • Παρακολούθηση και έλεγχος των ήδη υπαρχουσών αγγελιών του γραφείου για εξακρίβωση της σωστής καταχώρησης αυτών
  • Online έρευνα ανταγωνισμού για τα ακίνητα του γραφείου
  • Καθημερινή τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες για αποστολή εγγράφων και δεδομένων ακινήτων προς καταχώρηση στο σύστημα του γραφείου

Προφίλ:

  • Διαθεσιμότητα για καθημερινή εργασία πλήρους απασχόλησης (10.00 – 18.00)
  • Ακρίβεια στη λεπτομέρεια
  • Ταχύτητα
  • Οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες
  • Συνέπεια και υπευθυνότητα
  • Άριστα Αγγλικά σε γραπτό και προφορικό επίπεδο
  • Γνώση Γαλλικών θα εκτιμηθεί

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.

 

Recommended Posts