Η KSM Human Resources για λογαριασμό γνωστής μεσιτικής εταιρείας στο κέντρο της Αθήνας, αναζητά
Υπάλληλο γραφείου για Data Entry
Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες 360⁰ καθοδηγώντας τους πελάτες της απ’ όλα τα στάδια πωλήσεων ακινήτων, ανακαινίσεων/ αναπτυξιακών προγραμμάτων, διαχείρισης μετά την πώληση, καθώς και νομικές, συμβολαιογραφικές, λογιστικές και αρχιτεκτονικές/ μηχανικές λύσεις για κάθε είδους περίπτωση και συναλλαγή στον ελληνικό τομέα ακινήτων.
Καθήκοντα:
- Καταχώρηση αγγελιών / δεδομένων στο σύστημα μηχανογράφησης του γραφείου
- Παρακολούθηση και έλεγχος των ήδη υπαρχουσών αγγελιών του γραφείου για εξακρίβωση της σωστής καταχώρησης αυτών
- Online έρευνα ανταγωνισμού για τα ακίνητα του γραφείου
- Καθημερινή τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες για αποστολή εγγράφων και δεδομένων ακινήτων προς καταχώρηση στο σύστημα του γραφείου
Προφίλ:
- Διαθεσιμότητα για καθημερινή εργασία πλήρους απασχόλησης (10.00 – 18.00)
- Ακρίβεια στη λεπτομέρεια
- Ταχύτητα
- Οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες
- Συνέπεια και υπευθυνότητα
- Άριστα Αγγλικά σε γραπτό και προφορικό επίπεδο
- Γνώση Γαλλικών θα εκτιμηθεί
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.