[vc_row][vc_column][vc_column_text]

H KSM Human Resources για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά

Υπάλληλο Εξυπηρέτησης Πελατών (εμπορικής διαχείρισης)

 

Ο πελάτης: Εμπορική εισαγωγική εταιρεία

Ο ρόλος: 

  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και αλληλογραφίας
  • Εξυπηρέτηση αιτημάτων πελατών και προμηθευτών
  • Επικοινωνία με προμηθευτές Ελλάδας και εξωτερικού
  • Παραγγελιοληψία και τιμολόγηση
  • Έλεγχος υπολοίπων πελατών

Προφίλ:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση κατά προτίμηση σε εμπορικές εταιρείες
  • Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας (προφορικά και γραπτά). Γνώση Ιταλικών ή Γερμανικών θα εκτιμηθεί
  • Γνώση εμπορικού προγράμματος διαχείρισης θα εκτιμηθεί
  • Άριστη γνώση MS Office και Outlook
  • Ευγενική και επικοινωνιακή προσωπικότητα
  • Ικανότητα διαχείρισης στρεσογόνων καταστάσεων και αυστηρών deadlines

 

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων

 

[/vc_column_text][mk_button corner_style=”rounded” size=”large” url=”https://www.ksmhr.gr/jobs/” align=”center” bg_color=”#30a0e7″]Θέσεις εργασίας[/mk_button][/vc_column][/vc_row]

Recommended Posts