Η KSM, αναζητά για λογαριασμό της ΔΕΗ :
Second level IT support
Περιγραφή:
Στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΔΕΗ (Υπηρεσίες σχεδιασμού , παραμετροποίησης, εγκατάστασης και υποστήριξης λειτουργιών, υπηρεσιών και συστημάτων σε υποδομές Microsoft), ο οργανισμός αναζητά Second level IT support.
Οι κατάλληλοι υποψήφιοι θα αναλάβουν μεταξύ άλλων την υποστήριξη των χρηστών για:
- Υπηρεσίες OFFICE365, OneDrive, Outlook κλπ
- Την αντιμετώπιση/επίλυση λειτουργικών προβλημάτων
- Την ανάπτυξη, υλοποίηση και ένταξη σε παραγωγική λειτουργία νέων εφαρμογών
- Τις αναβαθμίσεις λειτουργικού συστήματος σταθμών εργασίας
- Την υποστήριξη των καταστημάτων
- Τις υπηρεσίες backup, restore και μεταφοράς δεδομένων χρηστών σε OneDrive/SharePoint
- Την εγκατάσταση και υποστήριξη πλατφορμών για κάθε είδους τηλε-συσκέψεις (WEBEX, ZOOM, TEAMS κλπ)
- Την εγκατάσταση και συντήρηση προγραμμάτων όπως acrobat pro, photoshop κοκ
Απαραίτητα προσόντα:
- Αποδεδειγμένη τουλάχιστον 3ετή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ πληροφορικής ή συναφούς κλάδου, θα εκτιμηθεί
- Πιστοποίηση Azure, θα εκτιμηθεί
- Καλή γνώση Αγγλικών
- Άμεση διαθεσιμότητα
Παρακαλούμε στην αίτηση σας, μαζί με το βιογραφικό να συμπεριληφθούν τα πτυχία και οι πιστοποιήσεις σας.
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.