Η KSM, αναζητά για λογαριασμό της ΔΕΗ :
Second level IT support

Περιγραφή:

Στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΔΕΗ (Υπηρεσίες σχεδιασμού , παραμετροποίησης, εγκατάστασης και υποστήριξης λειτουργιών, υπηρεσιών και συστημάτων σε υποδομές Microsoft), ο οργανισμός αναζητά Second level IT support.

Οι  κατάλληλοι υποψήφιοι θα αναλάβουν μεταξύ άλλων την υποστήριξη των χρηστών για:

  • Υπηρεσίες OFFICE365, OneDrive, Outlook κλπ
  • Την αντιμετώπιση/επίλυση λειτουργικών προβλημάτων
  • Την ανάπτυξη, υλοποίηση και ένταξη σε παραγωγική λειτουργία νέων εφαρμογών
  • Τις αναβαθμίσεις λειτουργικού συστήματος σταθμών εργασίας
  • Την υποστήριξη των καταστημάτων
  • Τις υπηρεσίες backup, restore και μεταφοράς δεδομένων χρηστών σε OneDrive/SharePoint
  • Την εγκατάσταση και υποστήριξη πλατφορμών για κάθε είδους τηλε-συσκέψεις (WEBEX, ZOOM, TEAMS κλπ)
  • Την εγκατάσταση και συντήρηση προγραμμάτων όπως acrobat pro, photoshop κοκ

Απαραίτητα προσόντα:

  • Αποδεδειγμένη τουλάχιστον 3ετή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ πληροφορικής ή συναφούς κλάδου, θα εκτιμηθεί
  • Πιστοποίηση Azure, θα εκτιμηθεί
  • Καλή γνώση Αγγλικών
  • Άμεση διαθεσιμότητα

 

Παρακαλούμε στην αίτηση σας, μαζί με το βιογραφικό να συμπεριληφθούν τα πτυχία και οι πιστοποιήσεις σας.

 

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.

Recommended Posts