[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Η KSM HR, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά

Personal Assistant

Περιοχή εργασίας: Βουλιαγμένη Αττικής

Ωράριο εργασίας: Πλήρους απασχόλησης, Δευτέρα – Παρασκευή

Καθήκοντα:

  • Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Επικοινωνία και συντονισμός των συνεργατών του γραφείου (Inhouse προσωπικό και εξωτερικών συνεργατών)
  • Διαχείριση προγράμματος των προϊσταμένων (καθημερινά ραντεβού, ταξίδια, προσωπικές υποθέσεις κοκ)

Προφίλ υποψηφίων:

  • Πολύ καλή γνώση αγγλικών
  • Άνεση στη χρήση Η/Υ, MS OFFICE
  • Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων ταυτόχρονα
  • Ταχύτητα
  • Εχεμύθεια

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.

[/vc_column_text][mk_button corner_style=”rounded” size=”large” url=”https://www.ksmhr.gr/%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%AF%CE%BF%CF%85/?job=Personal Assistant” align=”center” bg_color=”#30a0e7″]Αποστολή βιογραφικού
[/mk_button][/vc_column][/vc_row]

Recommended Posts