[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Η KSM HR, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά
Personal Assistant
Περιοχή εργασίας: Βουλιαγμένη Αττικής
Ωράριο εργασίας: Πλήρους απασχόλησης, Δευτέρα – Παρασκευή
Καθήκοντα:
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Επικοινωνία και συντονισμός των συνεργατών του γραφείου (Inhouse προσωπικό και εξωτερικών συνεργατών)
- Διαχείριση προγράμματος των προϊσταμένων (καθημερινά ραντεβού, ταξίδια, προσωπικές υποθέσεις κοκ)
Προφίλ υποψηφίων:
- Πολύ καλή γνώση αγγλικών
- Άνεση στη χρήση Η/Υ, MS OFFICE
- Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων ταυτόχρονα
- Ταχύτητα
- Εχεμύθεια
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.
[/vc_column_text][mk_button corner_style=”rounded” size=”large” url=”https://www.ksmhr.gr/%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%AF%CE%BF%CF%85/?job=Personal Assistant” align=”center” bg_color=”#30a0e7″]Αποστολή βιογραφικού
[/mk_button][/vc_column][/vc_row]