Η KSM HR, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά
Personal Assistant
Περιοχή εργασίας: Άνω Γλυφάδα
Ωράριο εργασίας: Πλήρους απασχόλησης, Δευτέρα – Παρασκευή
Καθήκοντα:
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Επικοινωνία και συντονισμός των συνεργατών του γραφείου (Inhouse προσωπικό και εξωτερικών συνεργατών)
- Διαχείριση προγράμματος των προϊσταμένων (καθημερινά ραντεβού, ταξίδια, προσωπικές υποθέσεις κοκ)
Προφίλ υποψηφίων:
- Πολύ καλή γνώση αγγλικών
- Άνεση στη χρήση Η/Υ, MS OFFICE
- Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων ταυτόχρονα
- Ταχύτητα
- Εχεμύθεια
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.
Η αγγελία αυτή δεν είναι πλέον διαθέσιμη. Δείτε τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας πατώντας στο παρακάτω κουμπί.