Η KSM HR, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά

Personal Assistant

Περιοχή εργασίας: Βουλιαγμένη Αττικής

Ωράριο εργασίας: Πλήρους απασχόλησης, Δευτέρα – Παρασκευή

Καθήκοντα:

  • Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Επικοινωνία και συντονισμός των συνεργατών του γραφείου (Inhouse προσωπικό και εξωτερικών συνεργατών)
  • Διαχείριση προγράμματος των προϊσταμένων (καθημερινά ραντεβού, ταξίδια, προσωπικές υποθέσεις κοκ)

Προφίλ υποψηφίων:

  • Πολύ καλή γνώση αγγλικών
  • Άνεση στη χρήση Η/Υ, MS OFFICE
  • Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων ταυτόχρονα
  • Ταχύτητα
  • Εχεμύθεια

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.

Recommended Posts