Η KSM HR για λογαριασμό πελάτη της αναζητά
Personal Assistant

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση αλληλογραφίας, τηλεφωνικών κλήσεων, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Επικοινωνία και συντονισμός των συνεργατών του γραφείου (in-house προσωπικό και εξωτερικοί συνεργάτες)
  • Διαχείριση του γραφείου και του καθημερινού ταμείου
  • Αρχειοθέτηση, προετοιμασία και συλλογή εγγράφων για περαιτέρω επεξεργασία από συνεργάτες
  • Διαχείριση προγράμματος των προϊσταμένων (καθημερινά ραντεβού, ταξίδια, προσωπικές υποθέσεις κ.ο.κ.)
  • Συντονισμός και υποστήριξη στη διεκπεραίωση καθημερινών επαγγελματικών και προσωπικών ζητημάτων συνεργατών όπως αυτά ζητηθούν

Προφίλ υποψηφίων:

  • Πτυχίο Λυκείου/ΑΕΙ/ΑΤΕΙ
  • Πολύ καλή γνώση αγγλικών
  • Άνεση στη χρήση Η/Υ, MS Office (ιδίως Word, Excel)
  • Ικανότητες διαχείρισης χρόνου και αποτελεσματικής προτεραιοποίησης
  • Επαγγελματισμός, εμπιστευτικότητα και διακριτικότητα
  • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση τουλάχιστον 2 ετών

Παρέχεται:

  • Πλήρης απασχόληση
  • Μισθός αναλόγως προσόντων
  • Σταθερό περιβάλλον εργασίας

 

Περιοχή απασχόλησης : Βουλιαγμένη Αττικής

 

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.

Recommended Posts