Η KSM Human Resources εκ μέρους πελάτη της που δραστηριοποιείται στον ραγδαία αναπτυσσόμενο χώρο του real estate και παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες γύρω από ακίνητα, συμβουλευτική, μεσιτικά, κατασκευαστική, διαχείριση, επενδύσεις αναζητά
Operations Manager
O συγκεκριμένος ρόλος είναι ιδανικός για κάποιον/α που βρίσκεται στα πρώτα βήματα της καριέρας του στο real estate και ενδιαφέρεται να ενταχθεί σε μία ομάδα νέων και δημιουργικών ανθρώπων.
Ο ρόλος:
- Επιβλέπει την απόδοση και τις καθημερινές λειτουργίες της ομάδας
- Παρακολουθεί τις διαδικασίες της λειτουργίας και διασφαλίζει την ορθή εφαρμογή αυτών
- Συμβάλλει στην ανάπτυξη και στελέχωση της ομάδας με νέους συνεργάτες -μεσίτες, συμμετέχοντας στην επιλογή και εκπαίδευση του προσωπικού
- Υποστηρίζει την ομάδα των μεσιτών, εντοπίζει ανάγκες σε εκπαίδευση, καθοδηγεί και εκπαιδεύει τους συνεργάτες όπου χρειάζεται
Προφίλ υποψηφίων:
- Απόφοιτος ΑΕΙ/ ΑΤΕΙ
- Εμπειρία 1-2 ετών σε μεσιτικό γραφείο σε αντίστοιχη θέση ή στον κλάδο του real estate
- Άριστη γνώση αγγλικών σε γραπτό και προφορικό επίπεδο
- Πολύ καλή γνώση Η/Υ, MS Office
- Ικανότητα διαχείρισης ομάδας και δημιουργίας σχέσεων εμπιστοσύνης
- Επαγγελματική συμπεριφορά , θετική αντίληψη και αποτελεσματικότητα, ικανότητες διαχείρισης χρόνου
Παρέχεται
- Σταθερός μισθός, συν extra bonus
- Εξαιρετικά οργανωμένο περιβάλλον εργασίας
- Δυνατότητα και για εξ αποστάσεως εργασία (remote)
- Ευκαιρία απασχόλησης σε ένα από τα μεγαλύτερα μεσιτικά γραφεία
Περιοχή απασχόλησης: Κηφισιά
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.