Η KSM HR για λογαριασμό πελάτη της γνωστής μεσιτικής εταιρείας στο κέντρο της Αθήνας, αναζητά
Γραμματειακή Υποστήριξη
Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες 360⁰ καθοδηγώντας τους πελάτες της απ’ όλα τα στάδια πωλήσεων ακινήτων, ανακαινίσεων/ αναπτυξιακών προγραμμάτων, διαχείρισης μετά την πώληση, καθώς και νομικές, συμβολαιογραφικές, λογιστικές και αρχιτεκτονικές/ μηχανικές λύσεις για κάθε είδους περίπτωση και συναλλαγή στον ελληνικό τομέα ακινήτων.
Ο ρόλος περιλαμβάνει:
- Διαχείριση εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων & emails και προώθηση της πληροφορίας σωστά στον ανάλογο συνεργάτη
- Οργάνωση και καταχώρηση αρχείων/πληροφοριών/εγγράφων/νέων πελατών του γραφείου αναλόγως.
- Εξυπηρέτηση κοινού σε περίπτωση επίσκεψης των γραφείων της εταιρείας με επαγγελματική συμπεριφορά
- Σύνταξη emails, reports, memos για λόγους εσωτερικής ή εξωτερικής επικοινωνίας
- Οργάνωση και παρακολούθηση των παραστατικών του λογιστηρίου με ακρίβεια
- Δημιουργία banners και διαφημιστικών με illustrator
- Δημιουργία και ανέβασμα αγγελιών ακινήτων (κειμένου και φωτογραφιών) στις συνεργαζόμενες πλατφόρμες και στις ιστοσελίδες της εταιρείας
Προφίλ Υποψηφίων:
- Αντίστοιχη προϋπηρεσία σε μεσιτικό γραφείο θα εκτιμηθεί
- Πολύ καλή γνώση illustrator
- Άριστη χρήση της αγγλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό επίπεδο
- Άριστη χρήση MS Office
- Γνώση Social Media
- Έρευνα στο διαδίκτυο
- Οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
- Δημιουργικότητα και διάθεση για ανάπτυξη και εξέλιξη
- Αίσθημα υπευθυνότητας
- Εχεμύθεια και ομαδικό πνεύμα
Η εταιρεία προσφέρει:
- Πολύ ικανοποιητικό μισθό, ανάλογα με τα προσόντα κάθε υποψηφίου/ας
- Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας, σε μια εταιρεία συνεχώς εξελισσόμενη
- Δυνατότητες εξέλιξης
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.
Η αγγελία αυτή δεν είναι πλέον διαθέσιμη. Δείτε τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας πατώντας στο παρακάτω κουμπί.