Η KSM HR για λογαριασμό πελάτη της γνωστής μεσιτικής εταιρείας στο κέντρο της Αθήνας, αναζητά
Γραμματειακή Υποστήριξη

Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες 360⁰ καθοδηγώντας τους πελάτες της απ’ όλα τα στάδια πωλήσεων ακινήτων, ανακαινίσεων/ αναπτυξιακών προγραμμάτων, διαχείρισης μετά την πώληση, καθώς και νομικές, συμβολαιογραφικές, λογιστικές και αρχιτεκτονικές/ μηχανικές λύσεις για κάθε είδους περίπτωση και συναλλαγή στον ελληνικό τομέα ακινήτων.

Ο ρόλος περιλαμβάνει:

  • Διαχείριση εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων & emails και προώθηση της πληροφορίας σωστά στον ανάλογο συνεργάτη
  • Οργάνωση και καταχώρηση αρχείων/πληροφοριών/εγγράφων/νέων πελατών του γραφείου αναλόγως.
  • Εξυπηρέτηση κοινού σε περίπτωση επίσκεψης των γραφείων της εταιρείας με επαγγελματική συμπεριφορά
  • Σύνταξη emails, reports, memos για λόγους εσωτερικής ή εξωτερικής επικοινωνίας
  • Οργάνωση και παρακολούθηση των παραστατικών του λογιστηρίου με ακρίβεια
  • Δημιουργία banners και διαφημιστικών με illustrator
  • Δημιουργία και ανέβασμα αγγελιών ακινήτων (κειμένου και φωτογραφιών) στις συνεργαζόμενες πλατφόρμες και στις ιστοσελίδες της εταιρείας

Προφίλ Υποψηφίων:

  • Αντίστοιχη προϋπηρεσία σε μεσιτικό γραφείο θα εκτιμηθεί
  • Πολύ καλή γνώση illustrator
  • Άριστη χρήση της αγγλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό επίπεδο
  • Άριστη χρήση MS Office
  • Γνώση Social Media
  • Έρευνα στο διαδίκτυο
  • Οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Δημιουργικότητα και διάθεση για ανάπτυξη και εξέλιξη
  • Αίσθημα υπευθυνότητας
  • Εχεμύθεια και ομαδικό πνεύμα

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Πολύ ικανοποιητικό μισθό, ανάλογα με τα προσόντα κάθε υποψηφίου/ας
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας, σε μια εταιρεία συνεχώς εξελισσόμενη
  • Δυνατότητες εξέλιξης

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.

Η αγγελία αυτή δεν είναι πλέον διαθέσιμη. Δείτε τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας πατώντας στο παρακάτω κουμπί.

Recommended Posts