Η KSM HR για λογαριασμό πελάτη της αναζητά
Διοικητικό προσωπικό
Ο πελάτης: Εταιρεία που εξειδικεύεται στον τομέα του επαγγελματικού καθαρισμού. Η εταιρία δραστηριοποιείται τόσο στην Ελληνική αγορά όσο και στην αγορά της Ρουμανίας, παρέχοντας υπηρεσίες που καλύπτουν όλο το φάσμα των καθαρισμών.
Προφίλ:
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, ιδανικά σε εταιρεία καθαρισμού, facility ή παρεμφερή κλάδο
- Άπταιστη γνώση Αγγλικών σε γραπτό και προφορικό επίπεδο
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook
- Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
- Δεξιότητες διαχείρισης χρόνου και ιεράρχησης αρμοδιοτήτων
Αρμοδιότητες:
- Καθημερινή επικοινωνία με πελάτες για καταγραφή αναγκών, διευθέτηση προβλημάτων κοκ
- Επικοινωνία με τους επόπτες των έργων για ενημέρωση σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων τους
- Προετοιμασία συμβάσεων πελατών, αποστολή και αρχειοθέτησή τους
- Συνεργασία με τον υπεύθυνο διαγωνισμών όποτε απαιτείται (πχ συλλογή απαραίτητων εγγράφων κοκ)
Παρέχεται:
- Πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων
- Φιλικό, σταθερό περιβάλλον εργασίας
- 8 ωρη απασχόληση, πρωινό ωράριο
- Περιοχή απασχόλησης: Αθήνα
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.