Η KSM HR για λογαριασμό πελάτη της, εταιρείας καταξιωμένης στους τομείς ενεργειακών υπηρεσιών και διαχείρισης – συντήρησης τεχνικών εγκαταστάσεων με ταχεία ανάπτυξη στην Ελλάδα, αναζητά για άμεση απασχόληση στην περιοχή της Αττικής:
Administrative Coordinator - Facilities Management
Ο Administrative Coordinator θα είναι μέλος της ομάδας Facilities Management για την διαχείριση – συντήρηση τεχνικών εγκαταστάσεων πελατών της εταιρείας. Ο ρόλος αναφέρεται στον Contract Manager o οποίος και υπάγεται στην Διεύθυνση Διαχείρισης Κτηριακών Εγκαταστάσεων (Operations Department). Βασικός ρόλος του είναι η ενεργή συμμετοχή του στην ικανοποίηση των καθημερινών απαιτήσεων στις συμβατικές υποχρεώσεις προς τους πελάτες της εταιρείας.
Καθήκοντα:
- Συμμετοχή στον προγραμματισμό προληπτικής και επισκευαστικής συντήρησης
- Επίβλεψη και προγραμματισμός καθημερινών εργασιών συντήρησης και νέων έργων μικρής κλίμακας
- Διαχείριση – παραγγελία ανταλλακτικών και υλικών
- Αυτοψίες όποτε απαιτηθούν
- Προετοιμασία στη σύνταξη οικονομοτεχνικών προσφορών
- Επικοινωνία με προμηθευτές και εργολάβους
- Χρήση λογισμικού διαχείρισης έργων – CMMS/CAFM
- Υποστήριξη στην παρακολούθηση και τον έλεγχο καθημερινών διαδικασιών και κάλυψη γενικών αναγκών διοικητικής υποστήριξης της ομάδας έργου
- Προετοιμασία αρχείων και δεδομένων που απαιτούνται για την παρακολούθηση της απόδοσης
- Εξασφάλιση συμμόρφωσης με τους κανονισμούς υγείας και ασφάλειας
Απαιτήσεις
- Πτυχίο μηχανολόγου ή ηλεκτρολόγου μηχανικού
- Άριστη γνώση Microsoft Office (world, Excel, Outlook)
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
- Καλή ιεράρχηση του φόρτου εργασίας και λήψη πρωτοβουλίας
- Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών έργων ταυτόχρονα
- Ικανότητα ανάγνωσης Η/Μ σχεδίων
- Ικανότητα εκμάθησης νέων τεχνολογιών
- Εμπειρία έως 5 έτη
Επιθυμητά
- Γνώση AutoCAD, MS Project
- Εμπειρία σε συστήματα CAFM
- Δίπλωμα οδήγησης
- Προϋπηρεσία σε παρόμοια θέση θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν.
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.