Η KSM, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά:
2nd Level Support

Ο πελάτης: Οργανισμός ενέργειας

Περιγραφή καθηκόντων:

Τα στελέχη του 2nd Level Support θα αναλαμβάνουν την επεξεργασία αιτημάτων που δεν ήταν δυνατόν να επιλυθούν από το πρώτο επίπεδο υποστήριξης. Απαιτείται πολύ καλή γνώση εφαρμογών Microsoft Office 365.

  • Επίλυση προβλημάτων ή δρομολόγηση τους στους τεχνικούς πεδίου
  • Δρομολόγηση προβλημάτων όποτε απαιτείται σε εξωτερικούς συνεργάτες, οι οποίοι αναλαμβάνουν την υποστήριξη σε 3ο επίπεδο
  • Αποτύπωση της λύσης στη βάση δεδομένων
  • Επαναδρομολόγηση του επιλυθέντος αιτήματος στο helpDesk
  • Διαθεσιμότητα για εργασία σε βάρδιες

Απαραίτητα χαρακτηριστικά:

  • Πολύ καλή γνώση εφαρμογών Microsoft Office 365
  • Πτυχίο ΑΤΕΙ πληροφορικής ή ΑΤΕΙ Ηλεκτρονικών μηχανικών ή συναφών σχολών
  • Αντίστοιχη προϋπηρεσία, τουλάχιστον τριών ετών
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες / εστίαση στις ανάγκες του χρήστη και άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα του
  • Ικανότητα αναγνώρισης και αντιμετώπισης κρίσιμων θεμάτων
  • Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας

Επιθυμητά:

  • Πιστοποίηση σε περιβάλλον Azure (Microsoft 365 Certified)

Ή

  • Πιστοποίηση σε ITL3 μεθοδολογία

Παρέχονται:

  • Αποδοχές ανάλογες του προφίλ
  • Δημιουργικό περιβάλλον εργασίας, συνεχής ανάπτυξη και εξέλιξη

 

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων

Recommended Posts